But now I'm laying stabil to the floor You knocked me out

FAN vad mycket snygga killar det finns. 

Nej, kan hända att jag aldrig riktigt märkt det förut. Inte som nu. Vet inte riktigt om jag bara behöver ligga så jävla mycket vilket vore iallafall lite konstigt för det var inte överdrivet länge sen sist, eller så är det något annat.. typ som att jag är ute efter något annat nu. Eller så har jag kommit på saker med mig själv. Det är som att jag har kommit på att dom snygga killarna är vanliga människor också och det kanske är så att jag inte är livrädd för att yttra mig framför dom längre.

ÄH
whatever..

Iallafall så är min hjärna överhettad och jag vet 1 sak jag SKA ha. Jag har ett mål. Och målet är mycket attraherande. Inte ens smulan under delete-knappen som gör att delete inte vill funka ska hindra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0