Pokémon Måste fånga fler!

Hela mitt liv har jag varit bra på att sova. Hela mitt liv har jag varit DÖD om jag gått upp innan nio. Okontaktbar. Förutom nu för tiden. Inatt vaknade jag klockan 02.00 och ville att det skulle vara morgon för jag var så jävla pigg. Trodde klockan var 6 minst, men nähä. Jag vaknar minst 6 gånger till innan jag skulle upp och jag låg till och med vaken och väntade på att alarmet skulle ringa.

Imorse var jag klar minst 15 minuter innan jag skulle gå till bussen. Satte mig i soffan och började sjunga
"POKÉMON MÅSTE FÅÅÅÅNGAA FLEEEEER"

Detta märkte jag dock inte själv förrän mamma la av ett asgarv:
"HAHAHAH"
"va, vad äre?"
"alltså vad FAN har hänt med dig unge?!"
"vadå?"
"du sitter och sjunger klockan 07.00 på morgonen, klar FÖRTIDIGT och väntar på att du ska gå till bussen, vad är det för fel på dig?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0