Tar ett glas och ser glad ut

Fredagseftermiddag.

Tar ett glas vin och ser glad ut. Ja, hela veckan har jag gått runt som i en dimma omringad av prov varje minut och hela tiden har jag sagt "PÅ FREDAG SKA JAG SUPA!". Har någon frågat "vad ska du göra på fredag?" har svaret varit "alkohol. jag skiter i hur när eller var, jag ska fylla kroppen med alkohol."

Sen vaknade jag imorse, trött som satan

och nu vet jag inte längre. Det var som luften gick ur mig och allt tänkande på alkohol fick begäret att gå över. Tror jag stannar i soffan idag. Jag har lite planer ändå. Lite hemliga planer.

I'm not going to be alone.
Det här vinet smakar saft btw, farligt farligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0